Wij hanteren de tarieven zoals vastgesteld door de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa).
Klik hier om de actuele NZa-tarieven te bekijken.
Voor tandtechnische werkstukken, zoals kronen en protheses, werken wij samen met onze vaste partner Competent Tandtechniek.
Bij behandelingen boven de €250,- ontvangt u van ons vooraf een begroting. Wenst u ook bij een lager bedrag een begroting te ontvangen? Laat het ons dan gerust weten. U kunt de begroting eventueel indienen bij uw zorgverzekeraar om na te gaan of (een deel van) de behandeling vergoed wordt.
Let op: een begroting is altijd een indicatie. Wanneer het behandelplan tijdens de behandeling wijzigt, kunnen de kosten ook veranderen.
U ontvangt uw rekening van ons via e-mail, verstuurd vanaf nota@praktijkdevest.nl. Houd er rekening mee dat deze e-mail soms in uw spam-box kan belanden – vooral bij e-mailadressen zoals @hotmail.com, @live.nl en @outlook.com. Voeg ons e-mailadres daarom toe aan uw contacten om dit te voorkomen.
Soms is uw factuur al (deels) verwerkt door uw zorgverzekeraar. U ontvangt dan alleen nog een factuur voor het bedrag dat u zelf moet betalen (zoals het eigen risico of een eigen bijdrage).
In andere gevallen moet u de factuur zelf indienen bij uw zorgverzekeraar. U ontvangt dan de volledige rekening, en afhankelijk van uw polis wordt deze (deels) vergoed.
Heeft u vragen over de factuur of twijfelt u wat u ermee moet doen? Neem dan gerust contact met ons op – we helpen u graag verder.
Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heeft u een vraag, opmerking, suggestie of een punt waar u niet helemaal tevreden over bent? Laat het ons vooral weten. Uw feedback is van harte welkom en helpt ons om onze zorg en service continu te verbeteren.
U kunt ons persoonlijk aanspreken, telefonisch contact opnemen of een e-mail sturen. Samen zoeken we graag naar een passende oplossing of beantwoorden we uw vraag.
Bent u tevreden over onze praktijk en uw ervaring? Dan zouden wij het enorm waarderen als u een recensie wilt achterlaten op Google of Zorgkaart Nederland. Uw positieve ervaring kan ook andere patiënten helpen bij het vinden van goede tandheelkundige zorg.
Voor het maken van afspraken kunt u uitsluitend telefonisch contact met ons opnemen. Op deze manier kunnen we uw afspraak optimaal inplannen. Wij zijn telefonisch bereikbaar van 08.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.00. Als extra service ontvangt u enkele dagen voor uw afspraak een herinneringsmail.
Mocht u een gemaakte afspraak niet kunnen nakomen, verzoeken wij u vriendelijk om minimaal 24 uur van tevoren telefonisch contact met ons op te nemen via 0348-56 13 35. Bij een afmelding korter dan 24 uur voor de afspraak, zijn wij helaas genoodzaakt de gereserveerde tijd in rekening te brengen.
Als u tijdens het weekend ontdekt dat u uw afspraak voor maandag niet kunt nakomen, stuur een e-mail naar info@praktijkdevest.nl. We proberen altijd rekening te houden met uw situatie.
Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent over uw behandeling.
Bespreek uw klacht in eerste instantie met uw tandarts. In veel gevallen leidt een goed gesprek tot een passende oplossing.
Komt u er samen niet uit of wenst u bemiddeling door een neutrale partij? Dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waarbij onze praktijk is aangesloten. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal kosteloos bemiddelen tussen u en uw tandarts, met als doel gezamenlijk tot een oplossing te komen.