Wij werken met de tarieven, die worden vastgesteld door de NZA (Nederlandse Zorg Autoriteit). Klik hier om naar de vastgestelde tarieven te gaan. Voor tandtechnische oplossing als kronen en protheses werken we samen met Competent Tandtechniek
Facturering gaat via het factoringsbedrijf Infomedics. De in rekening gebrachte codes die vergoed worden, zullen in de meeste gevallen direct bij uw zorgverzekeraar gedeclareerd worden. Als u wenst dat Infomedics de rekening direct naar u verstuurt, dient u dit aan ons te melden. Over het deel dat niet vergoed wordt, ontvangt u een rekening van Infomedics. U kunt als consument een eigen klantportaal aanmaken bij Infomedics. Hier kunt u al uw zaken online regelen.
Wij horen graag hoe u uw bezoek aan onze praktijk heeft ervaren. Uw reactie is heel waardevol: daarmee kunnen we onze zorg en service verbeteren. Wilt u uw suggesties of complimenten aan ons doorgeven?
Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. U kunt dan een schriftelijke klacht indienen bij uw tandarts. In de meeste gevallen zal een gesprek tussen u en uw tandarts genoeg zijn. Als u behoefte heeft aan een derde, neutrale partij, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT de beroepsvereniging waar deze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en uw tandarts bemiddelen. Met als doel een oplossing te vinden.
U kunt bij ons alleen telefonisch afspraken maken. Zo kunnen wij de afspraak zo goed mogelijk voor u plannen. Wij zijn telefonisch bereikbaar van 08.00 tot 12.00 en ’s middags van 13.00 tot 17.00. Als extra service sturen wij u een aantal dagen voor de afspraak een herinneringsmail.
Als u een afspraak heeft staan welke onverhoopt niet door kan gaan, dan verzoeken wij u om minimaal 24 uur van tevoren te bellen op telefoonnummer 0348-56 13 35. Als u korter van te voren afbelt, zijn wij helaas genoodzaakt de gereserveerde tijd in rekening te brengen. Komt u er tijdens het weekend achter dat u uw afspraak voor maandag niet na kunt komen, dan vragen wij u onze voicemail in te spreken of een email te sturen naar info@praktijkdevest.nl. Uiteraard proberen wij altijd zo goed mogelijk rekening te houden met de omstandigheden!